Kako s coachingom po principu 20/80 izboljšati prodajne rezultate?
Kliknite za ogled podrobne vsebine video seminarja
- Kaj zajema video seminar in kako bo potekal?
- Kako so povezani izobraževanje, svetovanje in coaching v prodaji?
- Zakaj je pomembna teorija prodaje? Razumevanje tega ZELO pomaga pri želji po izobraževanju, svetovanju in coachingu pri prodajni ekipi.
- Kako izgleda univerzalni prodajni proces? Razumevanje tega s strani vaše prodajne ekipe vam bo olajšalo vpeljavo novih vaj s coachingom. In zmanjšalo bo morebiten odpor v ekipi do novih pristopov.
- Kakšen je dejanski prodajni proces? Brez tega razumevanja prodajalci izvajajo napačen prodajni proces.
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #4 in #5 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kako optimalno izvesti 2. fazo UPP (=prvi stik)? Zaradi napak v tej fazi obstaja OGROMNO rezerve za izboljšanje prodajnih rezultatov, saj se prodajalci teh napak niti ne zavedajo.
- Predstavitev metodologije, ki je (po mojem mnenju) najboljša za hitro oceno psihološkega profila potencialnega kupca. No, pravzaprav je uporabna za oceno vsakega človeka, ne samo za potencialnega kupca!
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #7 in #8 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kako izvajati 3. fazo UPP (spoznavanje kupca), da ga boste s primernim spraševanjem optimalno spoznali?
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #10 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kako izvajati 4. fazo UPP (predstavitev rešitve), da bo kupec začutil, da mu je pisana na kožo?
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #11 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kako izvajati 5. fazo UPP (vplivanje), da bo od nje kakšen pozitiven rezultat, ne pa razpravljanje v prazno? PRENOS V PRAKSO: Vsebuje tudi predstavitev prenosa v prakso s coachingom.
- Kako izvajati 6. fazo UPP (zaključevanje), da pride do prodaje/nakupa? Seveda sem spada tudi premagovanje izgovorov.
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #15 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kaj dejansko prodajate? Malo prodajalcev se tega zaveda. S tem zavedanjem pa postane prodaja lahkotna, preprosta in naravna.
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #17 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Skozi kakšen/kateri proces gre (potencialni) kupec? Pravilen odgovor pokaže pravilno razumevanje prodaje.
- Kako nastane »prodajni ples«? To je pa že visok nivo obvladovanja prodajnega procesa.
- Kako se dejansko odvija prodajni proces? V bistvu ne tako skladno z UPP kot bi pričakovali.
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete koncept »prodajnega plesa« v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kaj je dodaten korak po koncu UPP? Nepoznavanje oz. neizvajanje tega koraka zmanjšuje prodajalčeve prodajne rezultate na dolgi rok.
- Kako izgleda klasika prodajnega lijaka, gledana skozi oči UNP?
- Kako vam lahko pri prodaji pomaga Aristotel? Ja, z več kot 2000 let staro filozofijo!!!
- PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #25 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
- Kaj je prodajalec? Kaj bi bilo, če ne bil prodajalec, ampak…?
- Katero je tisto področje, ki vam lahko prodajne rezultate še dodatno dvigne? Zahteva pa malce več vlaganj v času in energiji.
- Zaključek, ki da še piko na i: O vodenju prodaje…
Trajanje: 1 ura 31 minut
Video 1/29: Kaj zajema video seminar in kako bo potekal?
V naslednjem posnetku si poglejte, kako so povezani izobraževanje, svetovanje in coaching v prodaji.