Kako s coachingom po principu 20/80 izboljšati prodajne rezultate?

Kliknite za ogled podrobne vsebine video seminarja
  1. Kaj zajema video seminar in kako bo potekal?
  2. Kako so povezani izobraževanje, svetovanje in coaching v prodaji?
  3. Zakaj je pomembna teorija prodaje? Razumevanje tega ZELO pomaga pri želji po izobraževanju, svetovanju in coachingu pri prodajni ekipi.
  4. Kako izgleda univerzalni prodajni proces? Razumevanje tega s strani vaše prodajne ekipe vam bo olajšalo vpeljavo novih vaj s coachingom. In zmanjšalo bo morebiten odpor v ekipi do novih pristopov.
  5. Kakšen je dejanski prodajni proces? Brez tega razumevanja prodajalci izvajajo napačen prodajni proces.
  6. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #4 in #5 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  7. Kako optimalno izvesti 2. fazo UPP (=prvi stik)? Zaradi napak v tej fazi obstaja OGROMNO rezerve za izboljšanje prodajnih rezultatov, saj se prodajalci teh napak niti ne zavedajo.
  8. Predstavitev metodologije, ki je (po mojem mnenju) najboljša za hitro oceno psihološkega profila potencialnega kupca. No, pravzaprav je uporabna za oceno vsakega človeka, ne samo za potencialnega kupca!
  9. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #7 in #8 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  10. Kako izvajati 3. fazo UPP (spoznavanje kupca), da ga boste s primernim spraševanjem optimalno spoznali?
  11. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #10 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  12. Kako izvajati 4. fazo UPP (predstavitev rešitve), da bo kupec začutil, da mu je pisana na kožo?
  13. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #11 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  14. Kako izvajati 5. fazo UPP (vplivanje), da bo od nje kakšen pozitiven rezultat, ne pa razpravljanje v prazno? PRENOS V PRAKSO: Vsebuje tudi predstavitev prenosa v prakso s coachingom.
  15. Kako izvajati 6. fazo UPP (zaključevanje), da pride do prodaje/nakupa? Seveda sem spada tudi premagovanje izgovorov.
  16. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #15 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  17. Kaj dejansko prodajate? Malo prodajalcev se tega zaveda. S tem zavedanjem pa postane prodaja lahkotna, preprosta in naravna.
  18. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #17 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  19. Skozi kakšen/kateri proces gre (potencialni) kupec? Pravilen odgovor pokaže pravilno razumevanje prodaje.
  20. Kako nastane »prodajni ples«? To je pa že visok nivo obvladovanja prodajnega procesa.
  21. Kako se dejansko odvija prodajni proces? V bistvu ne tako skladno z UPP kot bi pričakovali.
  22. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete koncept »prodajnega plesa« v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  23. Kaj je dodaten korak po koncu UPP? Nepoznavanje oz. neizvajanje tega koraka zmanjšuje prodajalčeve prodajne rezultate na dolgi rok.
  24. Kako izgleda klasika prodajnega lijaka, gledana skozi oči UNP?
  25. Kako vam lahko pri prodaji pomaga Aristotel? Ja, z več kot 2000 let staro filozofijo!!!
  26. PRENOS V PRAKSO: Kako prenesete prikazano v #25 v prakso s coachingom prodajne ekipe?
  27. Kaj je prodajalec? Kaj bi bilo, če ne bil prodajalec, ampak…?
  28. Katero je tisto področje, ki vam lahko prodajne rezultate še dodatno dvigne? Zahteva pa malce več vlaganj v času in energiji.
  29. Zaključek, ki da še piko na i: O vodenju prodaje…

Trajanje: 1 ura 31 minut

Video 1/29: Kaj zajema video seminar in kako bo potekal?

V naslednjem posnetku si poglejte, kako so povezani izobraževanje, svetovanje in coaching v prodaji.

Pin It on Pinterest

Share This